سبزدشت سمنان

                                                                           کارخانه نمک نيکي سبزدشت

يکي از شرکت هاي تابعه اين مجموعه، کارخانه نمک تصفيه نيکي سبزدشت مي باشد که بر اساس پيشرفته ترين تکنولوژي اين صنعت در اروپا توسط يک شرکت سوئيسي با ظرفيت 50 هزار تن در سال طراحي و ساخته شد و در سال 1384 به عنوان يکي از بزگ ترين واحدهاي توليد کننده نمک تصفيه به روش تبلور مجدد در خاورميانه به بهره برداري رسيد و در همان سال موفق به دريافت پروانه ساخت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي کشور و پروانه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران و نيز اخذ گواهينامه هاي : ISO 22000  ,          ISO 9001  شد. همچنين در سال 1388 به عنوان واحد نمونه استاندارد در استان سمنان و يکي از منتخبين نمونه صنايع غذايي کشور شناخته گرديد.

ويژگي هاي نمک تصفيه سبزدشت سمنان

-         درصد خلوص: 5/99%

-         درصد کلسيم: حداکثر 04/0%

-         درصد سولفات: حداکثر 1/0%

-         مواد نامحلول و منيزيم: بسيار ناچيز

انواع محصول

-         نمک بدون يد در کيسه هاي 20 کيلو گرمي، جمبو و ... براي استفاده در انواع صنايع، نيروگاه ها، پالايشگاه ها، تصفيه آب و ... توليد و ارائه مي گردد.

-         نمک يد دار در کيسه هاي 25 کيلوگرمي در کارخانه جات بسته بندي و مراکز ارائه غذا همچنين در بسته بندي هاي کوچک با اوزان مختلف به عنوان نمک سفره در منازل و مراکز گوناگون قابل عرضه مي باشد.

-         قرص نمک (بدون يد) جهت مصرف در دستگاه هاي دياليز، RO و ماشين ظرف شويي از محصولات ديگر مجموعه مي باشد.

از جمله مشتريان معتمد: با توجه به کيفيت برتر محصول ، شرکت هاي معتبر بسياري در صنعت غذا ، نساجي و رنگرزي ، پالايشگاه ها ، نيروگاه ها ، ادارات آب و فضلاب ، بيمارستان ها و... از مشتريان معتمد و وفادار به مجموعه بوده و همواره رضايت آنها در اولويت تصميم گيري هاي شرکت خواهد بود.

تلفن دفتر مرکزي: 66939908-021       فکس: 66932988-021


                                                          



فایلهای پیوست

شرحمشاهده
No records to display.

©Baraiand کلیه حقوق مادی و معنوی حفوظ می باشد